Obchodný manažment a marketing - UNIPO
Profil absolventa a opis študijného programu (pdf) | Kompletný prehľad predmetov
Cieľom študijného programu Obchodný manažment a marketing v študijnom odbore Ekonómia a manažment je poskytnúť študentom kvalitné a kariérne orientované vzdelávanie, adekvátnu vedomostnú základňu umožňujúcu študentom predvídať, analyzovať, plánovať, riadiť, koordinovať a kontrolovať procesy v oblasti marketingu, obchodu, predaja, digitálnych médií a ďalších súvisiacich a subordinovaných odborných činností a oblastí manažmentu a tým uspieť v náročnom a rýchlo sa rozvíjajúcom podnikateľskom prostredí (Viac informácií).
Podľa zvolenej trajektórie povinne voliteľných predmetov sú študenti orientovaní a profilovaní dominantne na jednu z dvoch oblastí, v ktorej sa budú počas štúdia špecializovať:
- Digitálny marketing,
- Psychológia obchodu.
COLLEGIUM HUMANUM Varšavská Univerzita Manažmentu: individuálny študijný plán a možnosť štúdia online
https://collegiumhumanum.sk/kosice-varsavska-univerzita-manazmentu/manaz...
Jednotlivé odbory:
https://collegiumhumanum.sk/kosice-varsavska-univerzita-manazmentu/manaz...
https://collegiumhumanum.sk/kosice-varsavska-univerzita-manazmentu/manaz...
https://collegiumhumanum.sk/kosice-varsavska-univerzita-manazmentu/manaz...
Využívanie alternatívnych zdrojov energie BERG
https://res.tuke.sk/api/programme_detail/105040
Marketingová komunikácia a reklama - UKF Nitra - diaľkové
https://www.portalvs.sk/sk/studijny-program/ukf-marketingova-komunikacia...